Tervetuloa uudistuneeseen Visiopäivään!

17:ttä kertaa järjestettävä Visiopäivä viedään tänä vuonna Startup Mariaan. Maria 01 on Pohjoismaiden suurin startup-keskittymä, joka toimii historiallisella sairaalakampuksella Helsingin keskustassa. Maria 01 tarjoaa inspiroivan ympäristön terveysliiketoiminnan tulevaisuuden pohdintaan. Visiopäivä järjestetään yhteistyössä Kaupallisten ja teknillisten tieteiden tukisäätiön KAUTE kanssa.

Tule mukaan verkostoitumaan ja viihtymään sekä kuuntelemaan ja keskustelemaan omaankin hyvinvointiisi vaikuttavista ratkaisuista! Alustajina ovat alan keskeiset asiantuntijat – tutkijat ja liike-elämän edustajat.

Ajankohta: tiistai 23.10.2018 klo 15.00-18.00
Paikka: Startup Maria 01, Event Space (ent. Marian sairaala), Lapinlahdenkatu 16, Helsinki 18

Ohjelma:
15.00 Avaussanat, KTT Hanna-Mari Aula, Kauppatieteellinen Yhdistys
15.05 Maria 01: Mikä on Startup Maria?
15.15-15.35 Dosentti, LTT Samuli Saarni: “Julkisen ja yksityisen terveydenhuollon raja hämärtyy – millä malleilla kestävää yhteistyötä?”
15.35-15.50 Keynote 2, N.N.
15.50-16.20 Näkökulmia terveyspalvelujen muutokseen:
KTM Maria Korpela, Noona Healtcare Oy: ”Digi, Data ja Disruptio syövän hoidossa ja tutkimuksessa”
Tutkija Johanna Nurmi, Helsingin ja Cambridgen yliopisto: “Kuinka lisätä käyttäjien sitoutumista palveluihin ja motivaatiota terveyskäyttäytymiseen”
Tutkija Anna-Maria Hiltunen, Aalto-yliopisto: ”Terveydenhuollon digiratkaisujen vaikuttavuus”
16.20-16.50 Keskustelua
16.50-17.00 Päätössanat, Jouni Lounasmaa, KAUTE-säätiö
17.00-18.00 Ruokaa, juomaa ja verkostoitumista

Visiopäivä on Kauppatieteellisen yhdistyksen vuosittain järjestettävä seminaari, josta on vuosien aikana kehittynyt monipuolinen keskustelun avaus- ja herätetapahtuma. Päivän tarkoituksena on ottaa avoin, mutta kriittinen näkökulma päivän polttavaan liiketaloudelliseen aiheeseen ja pohtia sen tulevaisuuden näkymiä. Tänä vuonna seminaarissa visioidaan terveysliiketoiminnan tulevaisuutta tutkimuksen ja uudenlaisten liiketoimintaratkaisujen kautta.

Vapaa pääsy
Ilmoittautumiset ma 15.10.2018 mennessä: https://www.kauppatieteellinenyhdistys.fi/visiopaiva/

Lämpimästi tervetuloa!